onsdag 3 december 2008

Paket

Jag har fått en för tidig julklapp. Eller nej. Snarare ett försenat inflyttningspaket. Fick ett brev att Uppsala kommun för ett par veckor där de väklomnade mig till Uppsala med ett paket som fanns att hämta på stadshuset... bara ca tre månader för sent. Men bättre sent än aldrig heter det väl. Hämtade i alla fall paketet idag, innehöll en massa reklamskit men lite vettiga saker i alla fall, en t-shirt och en gratis fika bland annat. Mycket spännande. Har inhandlat en dörrmatta idag också. Ännu mer spännande!

Imorgon skola typ hela dagen, ska vara på nåt ställe som jag inte har nån aning om var det ligger, hjäälp! Det är nån stans åt helt fel håll, det är allt jag vet. Så hur ska jag, med världens sämsta lokalsinne, nånsin hitta rätt? bäst att börja cykla klockan sju kanske...

Inga kommentarer: