söndag 1 februari 2009

Hmmm

Hmm, jag har ett litet problem gällande skolan. Vi har ingen tenta i kursen att möta barn och ungdomar i svåra situationer. Istället har vi en hemskrivning där de ger oss väldigt fria händer.. vi ska ta en situation, kan vara någon som vi har varit med om själva, som vi sett eller något ur en film eller bok. Men det ska då handla om en situation där barn på nåt sätt har mått dåligt eller så, så att vi kan analysera det med hjälp av vår litteratur som vi har läst hittills. Men jag kan inte komma på en enda bra situation, varken som jag själv har varit med om eller sett eller hört om. Och det här ska vara klart nästa vecka! Åh. Fundera fundera.... jobbigt.

Ikväll är det dags att fara tillbaka till Svedala. Har en sån där lång och jobbig dag imorgon igen, med båda kurser. Far direkt till Stockholm ikväll och sover hos Josse, eftersom jag börjar tidigt imorgon. Åh, jag skulle gärna ha helg nu igen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer sakna dej :( <3

Millis sa...

de e helg alldeles för sällan!!

Malin sa...

Jag kommer sakna dig med:( Du får komma till mig snart igen! ;) <3

och ja, milla, det är helg alldeles för sällan!

Anonym sa...

Ja :) kommer om nån helg igen då ;D haha ,saknar deeeeej <3 och är väldigt sugen på ben&jerry :)
Men när kan ja komma då? <3

Malin sa...

Ja, du får komma hit så vi kan äta det ;) Jag vet inte, vi får fundera på det, ska se lite när det passar :) Saknar dej meeed <3

Anonym sa...

Okej :) men mja, typ när jag har sport lov, eller helgen efter det ? :)<3

Malin sa...

Du hade sportlov 16-22 va? vi kan ju se lite, vet inte riktigt hur jag har passligt men vi får kolla lite.. du skulle ju isf kanske kunna komma på söndag på dagen typ och fara hem måndag kväll eller tisdag morgon eller nåt... men vi får fundera :)