torsdag 31 december 2009

Happy new year

Jag har blivit lite lat på det här med att blogga nu på jullovet... har annat för mig. Bland annat hemtentan, som går seegt framåt... huvudet är inte riktigt på skaft efter att ha latat till sig ordentligt i några dagar. I tisdags kväll spelade vi biljard i stan. Det var roligt, även om jag och Milla inte var mästare precis.. snarare ganska långt ifrån :) Och igår hade jag, emmi och sofia en riktig tjejkväll på Dinos där vi käkade middag och tog ett par öl. Riktigt mysig och trevlig kväll, ibland måste man få lyxa till det!

Och ikväll är det nyår. Igen. Nytt decennie också upplyste mamma mig om. Gosh, vad tiden går snabbt. Ikväll blir det i alla fall middag hemma hos Milla och Kristoffer, tror det kan bli riktigt bra. Sen blir det champagne och nyårsraketer på torget i stan. Så gott nytt år på er alla, hoppas ni får en riktigt fin kväll och en bra början på det nya året!

Inga kommentarer: