torsdag 17 december 2009

Iskallt

Äntligen är grupparbetet färdigt och inlämnat! Så nu blir det lite lugnare.. meen skola imorgon, på måndag och på tisdag ännu. Åh, jag vill bara hem nu! Vill hem, vill hem, vill hem. Jag vill hem och mysa och känna julstämning. Festa i helgen och träffa alla andra som är hemma. Äta tårta hos Millis som har kalas ikväll... buhu. Nåja, inget jag kan göra nåt åt. Har i alla fall bestämt mig för att skippa seminariet den 4 januari, så lite mer ledigt får jag ju nu i alla fall :)

Funderar på om jag ska gå och träna ikväll eller inte. Det är ju så förbannat kallt där ute så det lockar inte allt för mycket.. inte för att jag klagar, äntligen har ju vintern kommit! Massor med snö här, hoppas det är likadant på åland till jul. Men ja, det är verkligen iskallt, så jag påminns om att jag skulle behöva en varmare jacka. Mycket varmare.

Inga kommentarer: