lördag 19 december 2009

Idag:

- Har jag vaknat upp med världens huvudvärk. Ska man inte slippa sånt när man bara har varit hemma och slöat kvällen innan? Okej om jag skulle snurrat på arken, men inte nu. Hade dessutom planerat in den första sovmorgonen på länge, men vaknade såklart kvart i nio bara för det.

- Har jag sprungit på stan hela dagen med uppdraget att hitta de sista julklapparna. Uppdrag avklarat, är nog äntligen klar med alla nu. Tror jag i alla fall...

- Har jag än en gång lyckats snatta utan att jag var medveten om det. Råkade ju sno bananer från Pressbyrån helt omedvetet en gång förut om ni minns... men idag var det värre, för denna gång var det från apoteket och värt 170 kronor. Fattar inte hur jag kan vara så tankspridd! Kom i alla fall på det en liten stund senare så jag sprang tillbaka till apoteket och ställde mig i kassan och betalade som om ingenting hade hänt. Fan alltså om jag skulle åkt fast, jag skulle ju ha dött. Haha, jag kan inte annat än skratta åt mig själv!

- Har jag köpt lussebullar, så ikväll ska jag dricka te, se på vänner och äta mina bullar. Mums.

- Är det tre dagar kvar tills jag får åka hem.

4 kommentarer:

Millis sa...

malin du är helt otrolig!! hur lyckas man med nått sånt?!?!

Hanna sa...

Distansstudier du vet ;) En telebild tror jag vi har så en dag där någonstans mitt i är jag upptagen men annars är jag "ledig" tills nästa kurs börjar :P Skööööönt... är inte du ledig?! ;)

Hanna sa...

Hur lyckas man förresten snatta helt omedvetet? eller är du som jag och håller saker i händer och så glömmer du bort dem :P

Hanna sa...

Kan meddela att jag är glad att jag gått socionomprogrammet ett år för nu tycker jag att allt är lätt =D.... Eller kanske inte allt men mycket är enklare!

Jag sitter och skriver min praktiska yrkesteori ganska klurigt för man måste kunna formulera vad man har för elevsyn :S jag som bara gått en termin ;)