söndag 6 december 2009

Lång dag

Ååh, vilken seg dag det har varit. Känns som att jag har rest hela dagen, bara för att jag måste gå och snurra i Stockholm typ två och en halv timme för att det inte fanns tågbiljetter nån vettig tid. Men nu är jag äntligen tillbaka. Dock tog det väldigt mycket emot att åka idag, skulle så himla gärna varit hemma några dagar till och bara glidit runt och hängt med familjen och ätit god mat. Känner inte alls för två veckor nu med en massa grupparbete och annat plugg, jag vill hem och ha jullov nu! Eller ja, jullov och jullov. Hemtenta. Men man får ju vara hemma i alla fall.. aja, känns nog bättre imorgon när man kommit in i allt igen.

2 kommentarer:

josefin sa...

snurra runt i stockholm utan att ringa syster, aj aj :)

Malin sa...

Jag veet.. fattar inte själv varför jag inte gjorde det? tänkte nog på det sen, men då var det lite för sent. Ibland är man smartare än ibland.