måndag 21 december 2009

Jul e kul

På torsdag är det julafton. Det känns väldigt långt borta just nu... känns nog mer verkligt imorgon, när jag får åka hem och påbörja mitt favoritlov! Äntligen. Dock föreläsning i tre timmar först och sedan börjar tentaskrivandet... tänkte försöka vara fokuserad och skriva på tåget + de två timmar jag har att fördriva i Stockholm. Har till och med laddat upp med energidryck, fast jag egentligen inte gillar sånt skit, bara för att jag ska hålla mig pigg och alert :) Sen får jag sällskap av syster josefin på båten, mycket bra!

Ser fram emot att komma hem och fira jul, äta en massa massa mat och godis, vara uppe länge på kvällarna, sova länge på morgnarna, gå ut, ligga i soffan och se på filmer och serier, läsa böcker, hänga med vänner och syster och vara allmänt slö. Yehei!

Inga kommentarer: