måndag 31 maj 2010

Åland

Har landat hemma på Åland för sommaren. Visserligen var det ett par dagar sen nu, men har haft fullt upp hela tiden. Städat, packat upp, tvättat bilen, börjat med hemtentan, varit till tandläkaren.. och lite till. Men det känns bra att vara hemma, just nu gillar jag läget och ser jättemycket fram emot sommarlovet! Förra sommaren var en bra sommar så jag hoppas denna blir lika bra. Ska bara skriva en hemtenta först dock.. ska nog gå bra bara jag skulle orka vara effektiv. Har lite svårt med sånt. Måste försöka.

Funderar också på om jag ska lägga ner bloggen över sommaren, av olika anledningar. Har inte riktigt bestämt mig än. Kanske jag fortsätter som vanligt, kanske blir det bara nåt inlägg nån gång ibland, kanske slutar jag helt. Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: