söndag 2 maj 2010

Valborgshelgen


























































































































































Har landat i Örebro igen efter en superbra valborgshelg i Uppsala. I fredags blev det traditionellt valborgsfirande, förutom att vi var lite segstartade på morgonen och skippade forsränningen som vi vanligtvis brukar gå på. Blev champagnefrukost i Economicumparken istället, mycket härligt! Sen satt vi kvar i parken hela dagen. Kvällen blev lite mer seg då både jag och emmi var trötta på grund av våra förkylningar. Bestämde i alla fall att göra ett försök till utgång men det blev inte så mycket av det då det det var fullt på flera ställen, och där det inte var det kom inte alla in. Men så kan det gå, inte var det nån fara med det.

Igår tog vi det lugnt på dagen och fikade på stan, sen laddade vi om på kvällen och så blev det förfest hos Petra och Soffi. Igår kom vi oss i alla fall ut, och det var grymt skoj! Vi dansade helt galet flera timmar i sträck. Sjukt kul att bara släppa loss och köra fullt ut ibland!

Min förkylning är dock envis, har nog snorat upp en mindre skog de senaste dagarna och mitt halsont vägrar släppa. Men så kan det va, blir nog bra nån dag. Bloggen bråkar och vill inte som jag vill, därför är det lite text på sidan längre upp. Spelar ingen roll vad jag gör, det vägrar ge sig, så nu får det se sådär irriterande ut helt enkelt.

Inga kommentarer: