måndag 24 maj 2010

Kanske inte ändå

Jag har börjat tänka om lite när det gäller att hyra ut min lägenhet i höst.. tanken på att försöka hitta nån person som vill hyra den känns väldigt jobbig. Särskilt när det förmodligen skulle bli nån som jag inte känner och jag skulle behöva skicka kontrakt och nycklar på posten fram och tillbaka.. Och att slippa packa ner alla saker och släpa dem fram och tillbaka, underbara tanke! Skulle kännas fantastiskt att bara ta hem det jag behöver och att allt skulle stå kvar som jag lämnade det sen i december. Har inte allt för dyr hyra så det kanske jag skulle klara i tre månader.. skulle behöva bestämma mig typ idag. Men jag vet ju vart det lutar...

På tal om annat så har jag börjat gilla mitt lite kortare hår jättemycket nu. Så nu vill jag att det ska sluta växa och hålla sig såhär hela sommaren!

Inga kommentarer: