tisdag 11 maj 2010

Shoppingparadis, yeah!

Känner mig väldigt pepp inför Indienresan efter dagens kurs! Nu börjar man känna att det är på riktigt, men jag kan fortfarande inte fatta att jag verkligen kommer att vara där om typ tre månader. Iiih. Överlevde presentationen på engelska också, det gick faktiskt riktigt bra!

Förutom presentationer har vi mest fått en massa information idag. Om kostnader, packning, studiebesök och sånt. Och så frågade vår ledare om det fanns några shopaholics i gruppen, då hon menade på att Indien är ett shoppingparadis och påstod att flera av oss nog kommer att shoppa alldeles för mycket. Något säger mig att jag kan vara en av dem... hehe.

Imorgon är det kurs hela dagen igen och sen ska vi alla ut och äta på kvällen. Indiskt, förstås. Har faktiskt aldrig ätit indisk mat, så det ska bli kul att testa!

Inga kommentarer: