onsdag 19 maj 2010

Teminens sista...

I måndags hade vi terminens sista seminarium. Igår blev vi klara med vårt grupparbete (känner mig visserligen inte nöjd med resultatet, men vi är i alla fall klara). Imorgon har vi terminens sista föreläsningar... gott folk, det närmar sig sommar! Det gillar jag. Mycket. Har ju redan blivit sommarväder också, blev svettig av att gå till konsum i bara jeans och t-shirt idag. Hoppas hoppas det här håller i sig heela långa sommaren! Då skulle jag vara glad.

Att det snart är sommarlov innebär också att jag måste börja flyttpacka. Igen. Känner inte alls för det, börjar faktiskt bli fruktansvärt trött på att packa ner och släpa fram och tillbaka på alla mina saker varenda vår och höst. Ska försöka hyra ut lägenheten under hösten så möblerna kan jag i alla fall lämna här denna gång, men resten ska med. Jaja, får väl skylla mig själv när jag ska hålla på fara och flänga hela tiden. Håh.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Så du får sommarlov efter den här veckan? Sköööönt. Vi har en vecka kvar... en helvetisk vecka kvar med seminarier, inlämningar och workshops... :S

Malin sa...

Nä det får jag inte.. har två veckor kvar egentligen. Nästa vecka har vi lite redovisningar av arbeten. Sen åker jag hem på lördagen men ska skriva hemtenta fram till den 4:e juni (vilket jag är ganska bra på att skjuta undan i tankarna) så det lät nog bättre än vad det var! :)