tisdag 18 maj 2010

Kort hår

Var och klippte mig igår. Det var på tiden, tyckte både jag och frisören. Hade grymt slitet hår, vilket resulterade i hon kapade en hel del. Känns ju alltid mycket kortare när man stiger ut från frisören, men den här gången är det faktiskt stor skillnad på riktigt. Mycket kortare. Vet inte om jag gillar det eller inte. Tycker om att ha långt hår men det ser ju bara för jävligt ut när det är sådär slitet ändå.. nu är det i alla fall friskt och fräscht och ordentligt genomklippt. Har aldrig varit hos en så noggrann frisör förut i hela mitt liv, tog över en timme att klippa mig fast det brukar ta högst en halv. Hon var nog bra för mitt stackars hår.

Nu ska jag iväg och träffa en läkare och snacka vaccinationer. Kanske man får en spruta redan idag också, vi får se.

Inga kommentarer: