måndag 10 maj 2010

Lite nervöst

Imorgon och tre dagar framåt ska vi ha föreberedande kurs inför Indien i höst. Har inte tänkt så mycket på den här Indien-grejen på sistone, men shit vad tiden går fort, det är inte så länge kvar nu! Fattar det inte riktigt. Ska bli kul att se vilka alla är som ska med, de från Östersunds universitet kommer också hit för att vi ska hinna lära känna varandra lite. Dock gjorde Sandra mig nervös idag, när hon påpekade att vi förmodligen kommer behöva prata engelska de här dagarna eftersom vår ledare är från Indien och inte kan svenska. Jag kommer alltså förmodligen behöva presentera mig själv för nästan 2o pers på engelska, jag gillar inte alls den tanken. Inte alls. Huuh.

På tal om andra saker så börjar jag få en stark hemlängtan. Längtar efter familjen och efter sommarlov. Men snart, snart... :)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Slå på charmen så går det finfint! Och om itne det lugnar dig så måste jag påminna dig att du ÄR duktig på engelska!

Malin sa...

Tack sanna :)