söndag 28 juni 2009

Back to the 80's

Så har ytterligare en helg snart glidit förbi igen.. och en jättebra sådan!
I fredags var vi hemma hos Tingel och badade lite vildmarksbad. Myspys. Sen blev det stan och arken. Igår låg jag och syrran och stekte oss i solen hela dagen, och vågade oss till och med i vattnet för årets första dopp. På kvällen var det dags för 80-tals festen, det var riktigt kul! Med hjälp av syrran fixade jag ihop en helt okej 80-tals outfit, med bland annat sidotofs i håret, benvärmare och rosa leggings. Kände att mina ben såg ut som korta, tjocka, knallrosa korvar hela kvällen.. :) Jossan och Natta hade fixat bål och jägttegoda tårtor och så lekte vi lite också, norsk fylla och hoppa säck. Sen tog vi karaoketaxin in till stan och gick till arken igen. Där var det dock inte särskilt roligt. Har varit där alldeles för mycket på sistone, börjar tröttna ordentligt på det nu. Ska nog försöka hålla mig därifrån åtminstone nästa helg... förfesterna är ju alltid mycket roligare, så varför ska man ändå alltid envisas med att dra vidare till ut?

Aja, här kommer lite bilder från festen igår i alla fall:



Och en bild från Vildmarksbadet i fredags..

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till me o hålla dej från arken! ingen risk att du hamnar där i helgen eller? va ska du annars göra liksom ;)

Malin sa...

Haha, jag skrev ju försöka! :) Man kan hålla sig på dinos och indigo istället.