onsdag 3 juni 2009

Dagboken

Var och klippte mig igår.. och var lite grinig när jag gick därifrån. Frisören lockade nämligen hela mitt hår utan att fråga om jag ville det och tog sedan tio euro extra i betalt. Dålig stil. Varför gör de så?! Men hon lockade det med en plattång, och det är något som jag länge velat lära mig, så jag får väl se det som en lektion istället för att grina över det. Ska testa hemma nån dag, men det är nog långt ifrån lika enkelt som hon fick det att se ut... Förresten känns det som att hon klippte det jättemycket, hoppas det växer ut snabbt!

Hittade min gamla dagbok idag också, som jag skrev i för typ fyra år sedan.. det var rolig läsning :) Hade skrivit en massa om hur nykär jag var och allt möjligt annat roligt.. åh, en massa gamla känslor och minnen vällde fram! Fick lust att skriva dagbok igen. Det är väldigt kul att läsa några år senare..

Ikväll är det tårtkalas igen, hos emma nr 2 denna gång. Fint med tårta en gång till.

Inga kommentarer: