fredag 12 juni 2009

Stressig dag

Puh, idag har det varit stressigt på jobb. Kunder och grejer att göra precis hela tiden.. nåja, dagarna går ju fortare då. Men om någon timme får man ta helg, härligt! Kvällens plan är att först sitta hemma hos milla och sedan gå ut. Vad resten av helgen kommer innehålla visar sig väl.. har inga speciella planer just nu, de lovar ju skitväder som vanligt så planerna på att åka ut med emmas båt på söndag gick ju i kras direkt.

För övrigt måste jag berätta att jag är lite impad av mig själv. Lyckades helt själv sy upp den där klänningen som jag berättade om förut, och resultatet blev faktiskt rätt så bra. Så igår vågade jag mig på att försöka sy om mina vita jeans också, från att ha nått ner till foten till att sluta strax under knäna. Och jag lyckades rätt så bra med det också tror jag. Kanske kunde blivit bättre, men kunde definitivt blivit sämre också. Så länge de håller ihop så är jag nöjd. Fast det här med att sy är verkligen inte min grej.. eller det är ju kul när man har fått nåt som man ville ha det, men själv processen är alldeles för pillig och kräver alldeles för mycket tålamod för att jag ska orka med det. Usch.

Inga kommentarer: