tisdag 16 juni 2009

En ros till mig

Åh, idag är det alldeles fantastiskt segt på jobb. Känner mig som en zombie, man blir ju totalt avslagen av den här dåliga luften och att inte ha det minsta lilla att göra. Aja, snart får man gå hem i alla fall. Blir nog att ta en liten powernap då tror jag bestämt (fast det egentligen borde vara en powerwalk istället, eftersom jag har tryckt i mig en bulle till kaffet och ska trycka i mig tårta ikväll). Men men.

Måste lite stolt berätta att jag fick dagens ros i tidningen idag :) Hihi. Som sagt, vissa kunder är mer tacksamma än andra. Men något jag är mindre nöjd över är att jag lyckades låsa in bilnycklarna i bilen igår igen. Jag blir trött, lär mig visst aldrig. Dock var det inte så farligt denna gång, eftersom jag vet hur tankspridd jag är så har jag lagt en extranyckel i min handväska. Det gäller att vara medveten om sina brister och överlista sig själv! :)

2 kommentarer:

come-on-baby sa...

vi har det rätt tråkigt här också. sen när våra "chefer" är på semester får vi sitta och prata i telefon hela dagarna :P

Malin sa...

Haha, ja det får vi göra! :P