måndag 8 juni 2009

Jobb

Så var det dags att börja jobba igen då.. har knappt ägnat det en tanke förrän igår så jag har inte riktigt hunnit ställa in mig på det. Men men, det är bara att börja se fram emot 10 veckor med frimärken, postförskott, turister, filatelister och morgonpasset i P3. Hallelulja. Det här är absolut sista sommaren jag sitter här, det är ett som är säkert. Börjar känna mig väldigt klar med det här stället.. men nu när jag ändå är här är det lika bra att göra det bästa av situationen. Efter att ha spenderat de två senaste somrarna här känner man ändå sig rätt hemma på nåt sätt, det är skönt. Och dessutom har jag ju tid att sitta på facebook typ hela dagarna, hehe.

Inflyttningsfesten i lördags var riktigt trevlig! Men på arken har det nog varit bättre.. Sov i stan och sen hade jag, milla, emmi och natta en riktigt skön söndag. Började med frukost vid tvåtiden på kantarellens café (som förövrigt är alldeles för underskattat, dit måste man gå oftare) och sen låg vi och solade och tog det lugnt i flera timmar. Fina fisken.

Inga kommentarer: