tisdag 23 juni 2009

Efterlyses: 80-tals kläder

Åh, det känns som att jag har en förkylning som ligger och lurar inom mig, men vägrar bryta ut. Kliar och sticker i halsen hela tiden, särskilt på kvällarna är jag ska sova. Sjukt irriterande. Nåja. Hur som helst så tycks sommarvädret ha anlänt, äntligen! Tänkte tillbringa kvällen i stan, först spela lite kubb (känns som det var evigheter sedan man gjorde det sist) och sedan kolla på korpfotboll.

För övrigt har jag nåt att fundera på denna vecka, och det är var jag ska få tag på 80-tals kläder tills på lördag. Är nämligen bjuden på 80-tals fest då, och måste ju försöka fixa ihop nån passande utstyrsel. Känns inte helt lätt... hmm. Får väl kanske rota igenom alla garderober där hemma i hopp om att hitta något som duger. Eller är det nån som har nåt bra förslag?

Inga kommentarer: