tisdag 16 mars 2010

Förväntansfull

Jag försöker komma igång med tentaplugget ordentligt, men det går.. sådär. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp mitt pluggande och dessutom är det som vanligt lätt att tankarna glider in på sidospår. Drömmer mig bort till Indien lite hela tiden.. trots att jag har landat lite mer i tanken på att vara där under så lång tid har ingen panik infunnit sig än. Jag är mest väldigt förväntansfull inför det hela! Det enda jag kommer på mig själv med att oroa mig för då och då är alla äckliga djur jag kan stöta på, typ kackerlackor, ormar, ödlor, möss, iglar... är det nåt jag inte klarar av så är det asiga djur!

Aja, nu ska jag till skolan på föreläsning och ikväll är det pizza hos Lisa. Vet inte vilka vi blir men antagligen ett gäng från klassen. Trevligt trevligt.

Inga kommentarer: