lördag 27 mars 2010

Presentjakt

Ah, jag är fri. Tentan är avklarad. Hur det gick vet jag inte riktigt, satt i alla fall och svettades i fem timmar och sen orkade jag inte mer. Skulle nog kunnat göra bättre ifrån mig om jag fått mer tid och hade haft mer ork, men jag hoppas det går vägen ändå. Aja, nog om det. Blev en trevlig kväll igår, de flesta ville gå hem efter middagen men jag och tre andra gick och tog en öl innan vi också vände hemåt. Och jag såg fram emot en lång sovmorgon imorse men redan 20 över åtta vaknade jag av att fåglarna kvittrade för fullt utanför fönstret.. ironiskt.

Har varit på stan hela dagen idag, jagat födelsedagspresenter och fikat med Lisa. Tycker det är skitjobbigt att leta efter presenter när man inte har nån aning om vad man ska köpa.. nåja, hur som helst så blir det nog lite tentafest ikväll istället, med några från klassen i alla fall. Ska hem till Lisa och förfesta snart, sen får vi se vad som händer.

Inga kommentarer: