fredag 5 mars 2010

Mot Uppsala

Fredag. Strålande sol. Det känns bra :)

Snart ska jag iväg till Uppsala, ska besöka Millisen i helgen. Får se hur det går med tåget bara, det har ju inte varit det lättaste att ta sig fram i det här snökaoset på sistone. Men vi får se, hoppas det går som jag vill! Fast först ska jag via skolan och lämna in min ansökan om att få åka till Indien i höst. Får se hur det går, på måndag eller tisdag får jag svar. Läskigt... mina förhoppningar är dessvärre inte så höga efter att ha sett hur många som var intresserade, så jag ska försöka att inte tänka på det alls innan jag vet nåt. Men man kan ju alltid hoppas lite innerst inne.. Dessutom börjar jag känna mig lite stressad när det kommer till sommarjobb också.. har sökt några stycken men inte en enda har hört av sig. Åhh.

Inga kommentarer: