torsdag 11 mars 2010

Indien, here I come!

Wohooooo, jag fick en plats till Indien! Shit alltså, har inte riktigt smält det här ännu. Lär väl få panik om ett par dagar när jag fattat vad jag gett mig in på, haha.

Jag ska alltså bo i Indien i tre månader i höst. Oj. En stor fråga som rör sig i mitt huvud är hur fasen jag ska orka leva utan toalett i tre månader?! Och alla andra bekvämligheter som jag är bortskämd med här hemma.. hjälp. Jag har aldrig varit i närheten av så långt bort under så lång tid... men det kommer nog bli skitcoolt. Massa nya erfarenheter och nya perspektiv på saker och ting. Nej det är nog bara bra för mig det här, jag är glad att jag kom med!

18 pers är vi som ska åka iväg, 9 från min skola och 9 från en annan. Tre andra tjejer från klassen fick också en plats, det känns jättekul för de är jätterara och trevliga alla tre. Nu borde jag gå och lägga mig, men hur ska jag kunna sova nu? Iiiiihh....

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vad roligt, grattis! Du kommer att ha så kul. Jag vill gå om min praktik och åka till Indien jag me! Vet du om det är några som ska till peru?

Malin sa...

Tack! :) Det kommer nog bli jättekul tror jag :) Nej jag har faktiskt ingen aning, ingen i min klass iaf.. det är ju den där jäkla spanskan som sätter käppar i hjulet för många.

miiiiic sa...

jag kommer sakna ihjäl mig ! <3 :(

Malin sa...

Ja jag kommer sakna ihjäl mig efter dig med :( <3