lördag 20 mars 2010

Trött

Aaah jag är sjukt trött! Fattar inte varför.. var helt slut igår kväll också så jag sov som en stock inatt men är lika trött idag för det. Har i alla fall pluggat typ hela dagen, lite segt såhär en fin lördag. Men men, snart är tentan över. Ikväll blir det nog att hänga med emmi, hennes bror och hans kompis. Vad vi ska göra vet jag inte, kanske laga mat, kanske möblera lite i hennes läghenhet, kanske nåt annat.. men först dammsuga, yeah.

Förresten klippte jag nyss min pannlugg själv. Inte mycket förstås, men lite. Fick i nerverna på att den var så lång och ful. Vet inte riktigt hur jag kom på det, fick nåt ryck bara. Blev ju inte det rakaste och jämnaste resultatet. Och kanske lite väl kort på vissa ställen. Men jag är ju ingen frisör heller. Får väl leva med det bara :)

1 kommentar:

Mic sa...

saknar dej med sötis! jaaaaaa ! längtar :D <3