fredag 26 mars 2010

Tentadag

Aah idag gäller det, dags för tenta! De har dock satt den sjukt dålig tid, mellan 14 och 20. Skulle varit skönt att få den gjord på morgonen, men men.. blir inget plugg idag i alla fall. Istället ska jag peppa mig själv till max och gå dit med inställningen att jag kommer klara det galant! Känner mig rätt laddad, ska bli skönt att få det gjort.

Snart ska jag ta mig upp till stan och träffa några tjejer i klassen, vi ska käka lunch och ladda upp ordentligt tillsammans. Skönt att inte sitta hemma själv och stressa upp sig. Och sen blir det middag ute ikväll också, för att fira att tentan är över. Då blir det lite finare med grekisk restaurang. Sen får man väl se vart kvällen tar oss, om det blir vidare utgång eller om folk vill gå hem till sängen. Kul ska det i alla fall bli, jag vill ha kväll nu! :)

Wish me luck!

1 kommentar:

Sanna sa...

Lycka till!! Du skriver i och för sig tenten just nu då jag skickar det här men håller tummarna ändå!