tisdag 23 mars 2010

Huvudvärk från helvetet

Vaknade med världens huvudvärk inatt. Hade så förbannat ont så jag började må illa och till sist började gråta. Först efter tre huvudvärkstabletter började det släppa så att jag kunde somna om. Fortfarande är det inte helt borta, konstigt. Aja, nu väntar en dag med tentaplugg i alla fall.

Var på kvinnohuset och "jobbade" för första gången igår kväll. Skulle ha jobbat mellan sex och åtta men blev där ända till halv elva. Lekte bland annat med ett par barn, målade, pysslade och tittade på barnprogram. Ska tillbaka på söndag igen och hitta på nåt!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Krya på dig! Kommer du hem till påsk förresten, vi borde passa på att ses någon kväll. Spelkväll eller något allihopa!

Malin sa...

Tack! Aa, det gör jag. På måndag närmare bestämt! Ja vi borde passa på att ses tycker jag, är du fortfarande hemma på praktik eller?

Sanna sa...

Nepp. Har varit i Helsingfor några veckor nu. Kommer hem kvällen på skärtorsdag (tror jag) och drar tillbaka ngn gång på måndagen så det blir ett snabbt besök!