onsdag 10 mars 2010

Solbrillor

Underbart väder idag igen! Solen gav mig en stark lust att köpa nya solglasögon, mitt älskade par gick sönder i höstas. Buhu. Så jag tog mig upp till stan och försökte hitta likadana, men ingen lycka där. Fick bli ett par andra istället, men har väldigt svårt att bestämma mig för om jag gillar dem eller inte. Eller snarare om jag passar i dem eller inte. Aja, vi får se. Sen gick jag för att träffa några andra som är volontärer på kvinnohuset. Förra veckan blev vi uppdelade i grupper och blev tilldelade "ansvarsveckor", då man har jour och dessutom ska göra lite aktiviteter på kvinnohuset. Vår första ansvarsvecka är om två veckor så ikväll har vi planerat lite.

Förutom det har jag grupparbetat och tränat idag och nu väntar jag på emmi som ska komma hit och sova inatt :)

Inga kommentarer: