måndag 17 augusti 2009

Äntligen ledigt

Äntligen kan jag säga att jag har jobbat min sista dag! Blev bara tre timmar idag också så det var inte alls så farligt. Förhoppningsvis var det mina sista timmar nånsin på posten, men det där vet man aldrig. Nu ska jag i alla fall gå runt och vara väldigt ledig ett tag. Har inga planer för veckan, förutom att jag har en inte så liten hög med saker som ska gås igenom och packas. Och det tar tid. Men men, det får nog bli en annan dag.. nu vet jag dock inte vad jag ska börja min ledighet med, valmöjligheterna blev alldeles för många. Läsa, se på film, hänga med syrran eller sova? hmm..

Helgen har i alla fall varit riktigt bra. Kräfskivan i fredags var som förutspått jättebra, lite för bra kanske, hehe. Mycket folk, goda kräftor och roliga lekar. I lördags blev det lugnt på dagen, men sen ut och åka lite partybuss på kvällen! Ut till Hammarland och käka pizza och sen en sväng till Tica och Sandiz på inflyttningfest, innan jag begav mig till hamnen för att möta upp familjen och åka mot Tallin. Fin och mysig stad och hittade lite smått att shoppa, så det var en bra dag. Kommer bilder från helgen senare, just nu är min kamera död.

Inga kommentarer: