onsdag 12 augusti 2009

Lättare sagt än gjort

Det där med att boka resa igår gick ju bra... inte. Vi satt hos mig i över tre timmar utan att få minsta lilla resa bokad. Tog först evighteter att hitta nåt ställe att bo på, var typ fullt överallt, och när vi väl hade gjort det ville Ryanairs hemsida bara jävlas med oss så till sist tröttnade vi och lade ner alltihop. Jag bara undrar, hur svårt kan det få vara att boka en liten resa?! Jossan ska göra ett nytt försök idag, hoppas på bättre lycka denna gång.

Idag ska jag på massage efter jobbet. Helt gratis, eftersom jag har de där friskvårdskupongerna från jobbet som jag kan betala med. Gud vilken lyx.

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej! Läget? Du har väl inte börjat kolla på böcker för hösten än kanske, men du får gärna köpa mina gamla om du vill?

Har du bestämt när du tänker åka till örebro?