lördag 29 augusti 2009

Nya lägenheten

Är tillbaka i Öret nu. Har inte alls hunnit känna efter hur det känns, har haft fullt upp varenda minut två dagar i rad nu. Mamma och pappa har varit här, åkte hem igen för ett par timmar sen, och varit jättesnälla och hjälpt mig ställa i ordning här i lägenheten. Har nytt skrivbord, ny soffa, nytt soffbord och ett annat litet bord, och allt skulle skruvas ihop... tog en jäkla tid att få allt på grej, men nu är allt som det ska, så när som på en matta som fattas och lite foton som ska upp i alla fotoramar. Är skitnöjd med resultatet! Finaste lägenheten av alla jag haft hittills. Har dock bara ett pyttelitet, värdelöst frysfack och ett litet kylskåp som inte känns tillräckligt kallt. Men annars gillar jag det skarpt! Och nu Sanna, kommer det bilder! bara för din skull, för att jag inte orkade förra året... :) Dock får man ju inte med hela lägenheten i ett foto, men delar är ju bättre än ingenting.

Superskönt med soffa och soffbord. Slipper plugga i sängen hela tiden och äta vid datorn...

Världens minsta kök, jag lovar!

6 kommentarer:

Millis sa...

Åh! Du har ju superfint!!

Emma 1 sa...

Gud vad fint! Hoppas du trivs jättebra :) Jag ska komma och hälsa på.

Malin sa...

Åh, taack! :) Ja, ni ska komma och hälsa på, båda två! :)

Sanna sa...

Oj vad fint du fått! Verkar jättemysigt och det ser nästan "större" ut än vad det är. Jättefint faktiskt, och ÄNTLIGEN!!! :)

josefin sa...

va fint! ser ju jättemysigt ut!

Malin sa...

Tack tack! :)