måndag 3 augusti 2009

Födelsedagsbarn

Åh, vad det är seeegt att vara på jobb! Jag är extremt uttråkad. Vill hem, vill vara ledig. Men två veckor kvar innan man får vara det.. två veckor som känns alldeles för långa.

Idag fyller jag år, hihi. Glider alltså in på mitt 21:a år här i livet.. kände för första gången nånsin ett pyttelitet stänk av åldersnoja idag. Ja, jag vet att jag är ung och har typ hela livet framför mig, men det känns att åren går fort..
21 alltså. Ingen speciell ålder. Inte som att fylla 18 eller 20, det är stora grejer. Men även om det inte är nåt speciellt med det hela så kommer jag nog aldrig sluta tycka det ändå är lite roligt med födelsedag :)

6 kommentarer:

Millis sa...

god morgon malin! de är ditt 22:a år du glider in på!! Supermycket grattis på dig!!!!!!!!!!!

Malin sa...

Har du fått solsting millis?

Millis sa...

du är ju för tusan 21 nu o de här blir de 22:a som du glider in på!! dålig luft på posten?

storasyster sa...

ja, jag håller med millis. inte för att öka på din åldersnoja, men de är ju faktiskt 22 året du glider in på :)

Emelie sa...

Grattis! Bara rättvist att du oxå får lite åldersnoja "på gamla dar", tycker jag ;)

Malin sa...

Haha.. det var visst dålig luft på posten. Eller så är det helt enkelt jag som inte är särskilt smart. Tror på det sistnämnda.
Min åldersnoja försvann rätt fort igen, jag känner mig inte som en dag över 20 idag :)

Tack Emelie!