söndag 30 augusti 2009

Shopping

Yey, idag har jag shoppat hela dagen :) Hittade en hel del, märks att jag inte varit på en hel shoppingrunda sen i maj... och jag känner mig inte klar ännu. Men det känns bra att vara tillbaka i landet där det aldrig är långt till shopping!

För övrigt börjar skolan imorgon igen. Har inte riktigt hunnit ställa mig in på det heller, vet inte alls hur det kommer kännas. Bra tror jag, känner mig ändå rätt peppad. Hamnar ju i en helt ny klass också, hoppas det blir bra. Är dock en tjej som gick i min klass förut som ska börja samma klass som mig nu igen, hon hoppade av på samma gång som jag. Känns bra, då är man inte helt bakom flötet i alla fall. Är ju lite jobbigt när man är den enda som inte känner någon annan, och alla andra känner varandra... men men, man kommer nog in i det efter ett tag. Imorgon måste jag till skatteverket och folkbokföra mig också, usch. Jag hatar att göra sånt, jag hatar byråkrati!

Inga kommentarer: