onsdag 5 augusti 2009

Snart börjar skolan

Igår var jag på dåligt humör hela dagen på jobbet. Var så trött och irriterad och less på jobbet, hade extremt tråkigt och störde mig på det ena och det andra. Men sen efter jobbet åkte jag direkt till stan med emmi, vi drack en caffe latte och upptäckte att det var en massa rea på fina kläder :) Och sen var vi via milla en sväng och kikade lite på resor, är troligtvis en liten resa till Barcelona på gång.. :) Så plötsligt var det dåliga humöret som bortblåst!

Idag har jag fått mail av universitetet, bekräftelse att jag får fortsätta tremin 3. Fick schema för första delkursen på samma gång också.. fattar inte mycket av det dock. Men om det där schemat stämmer, och om jag har fattat det rätt, så behöver jag bara vara i skolan tre gånger på hela oktober?! Låter lite för bra för att vara sant.. så endera är jag ute och cyklar eller så har vi en jävla massa grupparbeten och hemarbeten.

2 kommentarer:

come-on-baby sa...

hej och grattis i efterskott!
jag tänkte ta ca 80% av nypriset, dvs 3200 kr ungefär, i o m att den är i stort sett oanvänd... men det går att diskutera! skulle bara vilja bli av med den så jag kan köpa en 3-sits istället.

come-on-baby sa...

nej tyvärr :/