torsdag 16 april 2009

Aajjj!

Var ute och sprang igår (duktigt, malin) och otränad som jag är ledde det till träningsvärk idag. Inte bara i benen, utan i magen och ryggen också... knasigt. I alla fall så blev det inte bättre av att gå en nästan tre timmar lång promenad som det första jag gjorde i morse. Var ut och gick med Emma som bor på bottenvåningen i mitt hus och vi råkade tappa bort oss lite i skogen... gick och gick utan att veta var vi var, kändes som det tog evigheter innan vi hittade ut till motorvägen igen. Var inte meningen med en så lång promenad, men så kan det gå. Nu känner jag mig i alla fall stel som en pinne och har ont överallt. Härligt. Ont i huvudet har jag också, fick helt plötsligt sjukt ont igår kväll och trots tabletter och en hel natts sömn har den fortfarande inte gett med sig helt. Knastigt det med. Nåja, resten av dagen ska ägnas åt att ligga på sängen under filten och plugga. Kan i och för sig nästan sätta huvudet i pant på att jag ligger och sover om en timme.

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack! :)