torsdag 9 april 2009

Latmask

Usch, vad jag har varit lat de senaste dagarna. Har inte gjort någonting vettigt. Och med vettigt menar jag någonting i skolväg. Känns som att jag har haft påsklov ända sedan förra onsdagen och så var det ju inte riktigt planerat.. Vet att vi fick en uppgift i skolan förra tisdagen när jag var borta, som ska vara klar till nu på tisdag, men jag har ingen aning om vad det är för uppgift. Får inte tag på hon i min klass som lovad informera mig om vad som ska göras. Hoppas bara inte att det är något större som jag kommer behöva sitta med i påsk, för jag har planerat att inte orka med sånt då.. :) Vi får se när hon hör av sig. Så tills vidare tänker jag fortsätta vara lat! Har för övrigt ingen lust att stiga upp ur sängen, eftersom det regnar och är äckligt grått ute. Nej, jag fortsätter nog ligga kvar här under mitt gosiga täcke. En kopp te och några avsnitt av Vänner någon timme framöver känns som en riktigt bra grej.

Inga kommentarer: