tisdag 28 april 2009

Fotofix

Idag har jag suttit och pysslat hela dagen. Fick mina framkallade kort på posten igår så självklart har jag inte kunnat hålla mig från att fixa med dem idag :) Det är så roligt! Har klippt och klistrat och skrivit och fixat fint i mitt album i flera timmar, tills limmet tog slut... typiskt. Men kanske lika bra så jag får nåt vettigt gjort idag också. Som plugg t.ex, har ju inte blivit nåt av det än. Får straffa mig själv med ett par timmar ikväll. Tvättat har jag i alla fall gjort, alltid nåt. Skulle vilja fara ut och springa en sväng också men min hals känns inte helt bra så jag tror jag ska avstå, vill verkligen inte vakna med förkylning imorgon! Inte nu, med alla roligheter som väntar de närmaste dagarna.

Hoppas att jag får sova inatt också.. de två senaste nätterna har jag inte somnat förrän runt fyratiden. Sjukt irriterande att ligga och vända och vrida på sig timme efter timme och inte kunna somna fast man verkligen vill! Blir galen om det är samma sak ikväll igen. Måste vara utvilad imorgon, en lång dag i Stockholm väntar.

Inga kommentarer: