lördag 25 april 2009

Godis

Jag och Milla gjorde ett nytt försök att gå till Värmlands nation igår, men självklart kom vi ju inte dit igår heller. För mycket folk, för lång kö. Nu är det verkligen dags att börja fundera över meningen med att vi aldrig kommer oss dit... Blev BJ istället och det var kul där också! Så det blev bra ändå. Kvällen medförde även en ond fot och ett annat mycket stort irritationsobjekt idag....

Dagen har varit lugn och skön. En fika på Östgöta nation, en liten snabb vända på stan för några ärenden och glass i solen. Och kvällen fortsätter i lugnets tecken... ska bara slappa och äta stora mängder lösgodis som jag och milla köpte på stan. Mums! Älskar lördagar när man kan frossa med gott samvete... eller gott och gott, men inte allt för dåligt i alla fall.

4 kommentarer:

Emelie sa...

Nej jag ska faktiskt vara kvar i öret denna valborg. Har alltid varit i Uppsala. Dax för nåt nytt!
Vad är dina planer?

Malin sa...

Okej.. nå jag ska vara här i Uppsala bara, men vet inte så mycket mer. Fest hela dagen som vanligt :) men ingen nation, gästlegen har tagit slut :(

Emelie sa...

Ja jag hörde att gästlegen skulle va jättefå och jättedyra i år. Dom vill visst inte ha dit folk från andra städer. Dumt! Kommer det ålänningar? Ska Emmi dit?

Malin sa...

Ja, det fanns ju bara hälften så många som förra året.. typ för att de vill minska "oredan" eller hur de nu uttryckte sig, men jag tvivlar på att det hjälper att skära ner på gästlegen liksom. folk kommer nog komma ändå. Ja, det kommer en kompis från åland och vi hann inte fixa åt henne... Nej emmi kommer inte. Vad har du för planer då? vad händer det för kul?