torsdag 23 april 2009

Årets första bollglass

Åh, idag har det varit så härligt väder! Jag och Milla har varit på en två timmar lång promenad ikväll, det var vi igår kväll också. Och ikväll blev det premiär för årets första bollglass på vägen, mums! Så himla härligt när man kan vara ute hela kvällarna. Snart, snaart är det sommar.. Jag längtar! Det betyder i sin tur att jag snart ska flytta från Uppsala också. Vet inte exakt när jag flyttar men det kanske kan bli rätt tidigt när jag går i skola så lite.. kanske typ om en månad eller så. Eller äh, jag vet inte. Men det känns som det är rätt mycket jag vill hinna med att göra innan dess. Tror jag ska försöka hålla mig på den svenska sidan tills jag flyttar i alla fall.. Känner konstigt nog inte alls någon separationsångest från Uppsala än (jag brukar ju vara rätt bra på sånt), men jag bara väntar, den kommer nog.

9 kommentarer:

Emelie sa...

Bara en fråga: Bollglass!? ;)Asså ni ålänningar....

Emelie sa...

Man måste ha alla poäng hittills i utbildningen för att uni ska fixa praktik åt en. Annars får man fixa själv. Såna är reglerna, frågan e bara hur hårt dom håller på dom. Dumt,va?

Malin sa...

Haha, jag kände på mig att just du skulle kommentera det där med bollglassen :D men det heter ju bollglass, inte kulglass! det är ni som är knasiga..

Usch då vad jobbigt. Men du fixar säkert omtentan!! när är den?
Kommer du till Uppsala på valborg förresten?

Millis sa...

malin du bör iaf ha separationångets från mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hanna sa...

Svar: Jag också, har snöat in på den färgen jättemkt nu haha

Millis sa...

Ja men du och uppsala är olika saker millis!

Millis sa...

haha malin du kan ju inte svara o o va mej heller!! ;)

Malin sa...

Hahaha hur fan lyckades jag med det? :)

Millis sa...

haha jag va väl inloggad när du låna min data...