onsdag 29 april 2009

Roligheter

Åh, lång och tråkig dag i skolan idag men nu är den äntligen över och roligheter väntar! :) Imorgon är det Valborg. Ska bli så kul! Ikväll anländer Emma ölund, så vi ska åka och handla godsaker inför morgondagen och ta ett glas vin. Ingen sovmorgon imorgon, klockan nio ska vi vara i parken och träffa Elise, Carro och några andra för champagnefrukost. Sedan har vi inga direkta planer för resten av dagen, men det lär förmodligen bli att bara sitta i någon park och picknicka och umgås.. myspys. På kvällen blir det förmodligen grillning och kanske utgång någonstans. Roligt blir det nog hur som helst. Dock har jag mycket ont i halsen och bröstkorgen, och hosta har jag fått också. Är det värre imorgon så gråter jag. Just typiskt att man ska gå och dra på sig en förkylning precis nu. Eller så är det svininfluensan jag har fått. Vem vet?

Sen i helgen kommer lillasyster för att shoppa lite inför sommaren, det ska bli kul det med!
Men nu ska jag dra mig till Milla, ha en bra Valborg!

Inga kommentarer: