måndag 27 april 2009

Dags för hemtenta igen

Dags för en ny hemtenta i barn-och ungdomsvetenskapen igen, så idag är planen att sitta och skriva hela dagen. I och för sig ska den inte vara klar förrän 19 maj, men jag får den gärna överstökad så fort som möjligt.. Dessutom känner jag på mig att det kommer gå allt annat än snabbt framåt med den, kommer behöva längre pauser ungefär varje halvtimme för att inte förgås av tristess. Exempelvis nu, när jag sitter och skriver om milstolpar i små barns jollerperiod.... ni kanske förstår att jag hamnar här istället?

3 kommentarer:

josefin sa...

milstolpar i jollerperioden, ha ha! låter skitkul tycker jag!
Aston, min kompis bebis, är tydligen mitt uppe i nån sån milstolpe just nu. Han testar sin röst ganska högt och frekvent...

Malin sa...

Hahaha... det är nästan skrattretande tråkigt faktiskt.
Hmm, hur många månader är Aston? kanske skulle undersöka i min bok i vilken milstolpe han skulle kunna vara ;)

josefin sa...

Han är 4,5 månader...