söndag 12 april 2009

Älska serier

Idag har jag och syrran kollat på Desperate Housewifes hela dagen. Utan att överdriva. Så fort jag hade fått lite frukost i mig satte vi igång, och sen har timme efter timme spenderat med de desperata hemmafruarna... planerar åtminstone ett avsnitt till innan sovdags. Kan tyckas att man har varit lite väl lat idag, särskilt när solen har stålat utanför fönstret, men till mitt försvar kan jag säga att jag absolut inte skulle orkat göra nåt annat än att ligga på sängen på hela dagen. Och det skyller jag på gårdagen. Det var jättekul på förfesten hos Catrin! Och arken var.. ja, som arken är allt som oftast. Hur som helst så är serier fantastiskt bra dagar som dessa, när man bara kan kolla avsnitt efter avsnitt om man känner för det.. lovely.

Inga kommentarer: